Κυριακή , 5 Μαΐου 2024

Home » Γενικό » ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ “ΤΩΡΑ ΚΑΛΛΙΘΕΑ”

ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ “ΤΩΡΑ ΚΑΛΛΙΘΕΑ”

Ιανουάριος 24, 2018 11:46 πμ A+ / A-

ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ “ΤΩΡΑ ΚΑΛΛΙΘΕΑ”

Επίσκεψη Αντιπροσωπείας

ΣΤΑ 1ο ΕΙΔΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ & 1ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ επίσκεψη στις εγκαταστάσεις του  1ο Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Καλλιθέας  και του 1ου Ειδικού Νηπιαγωγείου της πόλης, πραγματοποίησε αντιπροσωπεία της Δημοτικής Παράταξης «ΤΩΡΑ Καλλιθέα», αποτελούμενη από τον Επικεφαλής της Παράταξης κ. Λάζαρο Λασκαρίδη και τα στελέχη της Κα Ειρήνη Τζιλίνη και Κα Φωτεινή Χαλαστάνη.

Η αντιπροσωπεία της παράταξης, συνομίλησε επί μακρόν με τον διευθυντή του 1ου Ειδικού Δημοτικό Σχολείου κ.Κώστα Ανδριανόπουλο, την προϊσταμένη του 1ου Ειδικού Νηπιαγωγείου Κα Μαρία-Διονυσία Ακτύπη, καθώς  και με άλλους Εκπαιδευτικούς του σχολείου.

Μετά την ολοκλήρωση της επίσκεψης, ο κ. Λάζαρος Λασκαρίδης, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Τώρα που έφυγαν τα φώτα της δημοσιότητας από πάνω του – μετά την τελετή εγκαινίων, παρουσία του Προέδρου της Δημοκρατίας – το Ειδικό Σχολείο έχει την ανάγκη όλων μας. Και κυρίως του Δήμου Καλλιθέας, ο οποίος πρέπει να προχωρήσει τάχιστα στην κάλυψη των άμεσων λειτουργικών του αναγκών, των οποίων η κοστολόγηση δεν υπερβαίνει το ποσό των 30.000 ευρώ. Καλό είναι να μη στεκόμαστε μόνο στο – όντως – σύγχρονο νέο κτίριο, αλλά να διασφαλίσουμε την εύρυθμη λειτουργία του. Ειδικά γι’ αυτά τα παιδιά!

Δεσμεύομαι να επαναφέρω το θέμα στην επόμενη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου και συγχαίρω τους Εκπαιδευτικούς για το τιτάνιο έργο τους».

Οι κ.κ. Ειρήνη Τζιλίνη, Λάζαρος Λασκαρίδης, Κώστας Ανδριανόπουλος & Φωτεινή Χαλαστάνη.

ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ “ΤΩΡΑ ΚΑΛΛΙΘΕΑ” Reviewed by on . ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ "ΤΩΡΑ ΚΑΛΛΙΘΕΑ" Επίσκεψη Αντιπροσωπείας ΣΤΑ 1ο ΕΙΔΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ & 1ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ επίσκεψη στις εγκατασ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ "ΤΩΡΑ ΚΑΛΛΙΘΕΑ" Επίσκεψη Αντιπροσωπείας ΣΤΑ 1ο ΕΙΔΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ & 1ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ επίσκεψη στις εγκατασ Rating: 0
scroll to top